GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Lördag

Kategori: Allmänt

Tja förra inlägget gick inte riktigt bra som syntes. Allt kom inte med och jag har ingen aning om hur det hela kan uppdateras.
Det hela skulle ha slutat med vad Jonas kände för när han kom hem från jobb. Det blev Bär och grönt och lite blommor. Han kom hem så pass sent den dagen.

Lördag idag, Har jobbat. Mycket att göra, vilket förvånade mig.Så fint väder! Vad tusan gör man på apoteket då? Man skall vara ute och njuta av det underbara solskenet. Helt underbart ute!

Idag har det blivit en promenad nere vid havet. Så skönt! En glass blev det också.

Nu sitter vi mest och väntar på att grillen skall bli klar. Ytterfile och potatis och någon god sås.

Sen blir det nog en film, om vi kan enas om någon.Alltid lika svårt. Vi känner aldrig för samma.

Tänkte att jag skall försöka lägga upp lite bilder, men då måste jag bli kompis med Jonas dator. Det är där som alla bilder ligger. Men det kommer. Tar det nästa vecka när han jobbar kväll och jag kan svära i lugn och ro.

Trevlig Helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: