GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Blir inga bilder idag...

Kategori: Allmänt

... för jag har inte tagit några på flera dagar. Får skärpa mig med det.

Julbordet i söndags var helt ok. Jag är ju inte så förtjust i julmat, men det var absolut inget fel på det. Vi var i Fleninge.

I måndags blev det kyrkis. Trevligt som vanligt.
På kvällen badade vi. Isaac älskar det. Han hoppar och plaskar rundor. Han hade kunnat bada hur länge som helst.

Igår babysång. Isac hängde med bra.
Fick med mig lite kläder hem av Jessica. Blev 5 pyjamaser, 1 tröja och 3 par byxor för 150 kr. Bra när man kan fixa kläder på det sättet. När de är så små hinner de ju inte slita upp kläderna. Så det man får tag i så, är oftast hur kanon som helst.
På kvällen fick Isaac smaka potatis. Inget han direkt gillade.
Vi har börjat ge gröt till lunch nu. Funkar bra, Han gillar det. Och vatten verkar också ligga på plussidan nu.

Sov lite längre idag. Varit lite oroligt inatt. Han har sovit duktigt i sin säng flera nätter i rad, men efter amningen vid 5 skulle han ligga på mig och sova. Inget annat dög. Så det blev några timmar så. Men man får ju räkna med bakslag också.
Har röjt på ovanvåningen. Imorgon skall jag fixa här nere. Förstår inte hur det kan bli så rörigt. Säkert samma grannar som slänger in skräp som vi får köra till tippen. För det är inte vi...........

Blev en lång promenad längst havet med Demi idag. Han älskar verkligen att gå där nere. Helst uppe på muren. Han ställer sig, luktar och njuter. Riktigt kallt, men fint och underbart väder.

Blev potatis ikväll också. Gick bättre. En 7 skedar och vatten tog han. Framsteg. Bara fortsätta öva. Tanken är att han skall äta gröt till lunch och något litet på kvällen. Och däremellan ammar vi. Får se hur det funkar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: