GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Ullared

Kategori: Allmänt

Så, nu har man överlevt en tur till Ullared.
Fick handlat en hel del till badbollen. Så nu kan h*n komma när som helst.
Blev kläder i lite olika stroleka och format. Sängkläder, filtar, skötväska, liggdel till skötbord, lite flaskor och sånt.
Handlade även strumpor till gubben, några linne och trosor till mig. Och godis till Demi så klart.

Ville dock ha tag i gardiner, tyger och matta till badbollens rum, men där hittade jag inget. Får ta ett varv i affärer senare. Möjligt att det kan fixas när jag åker till Dalby om en veckas tid. Får se. Skulle vilja göra klart i det rummet.

Sen var syster snäll och plockade med sig lite saker som vi skall låna- babyskydd, badbalja med inlägg och en babysitter.

Skall nog få ihop det hela till slut.

Har nu ont som bara den i fötterna och jag går som en väldigt gammal anka.
Har även lyckats få ett myggbett på ena foten. Som om det inte skulle räcka med allt vatten.............

Dax att gå ut med Demi, hoppa i duschen sen försöka snarka en massa.
5 arbetsdagar kvar!!!!

Kommentarer

  • maggan säger:

    Hej Nilla!

    Rejäl mage du har.Förstått att du har det lite jobbigt, men nu är det inte så långt kvar. Du är väl snart ledig nu, så det blir väl jätteskönt. vi ses nästa vecka om du kommer ner. Jag har semester nu.

    Kram

    Maggan

    2009-07-09 | 20:46:41

Kommentera inlägget här: