GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Demi hos tandläkaren.

Kategori: Allmänt

Men först tar vi helgen.
Jag och Demi var hemma själv och slöade. Kunde inte göra mycket annat pga mina fötter. Har haft riktigt ont i dem. Går som om jag har skitit på mig.

Jonas har cyklat Vätternrundan ihelgen. Han gjorde det på 12.22. Det är en riktigt bra tid tycker jag. Man skall ju tänka på att det var 30 mil i hällregn, blåst och att han hade rikigt ont i sina knän halva rundan.
Jag tycker att han var jätte duktig!

Igår(måndag) var Demi hos tandläkaren(vetis) hela dagen. Han har bitit av 2 tänder. Jag har inte trott att det har varit så akut eftersom att han har inte verkat ha ont. Men det har han nog haft. Kan förklara hans tjuriga humör den sista tiden.
De fick dra ut en hörntand på honom. Den var inflammerad långt ner i roten. Stackars liten!
Igår kväll sov han, snarkade ordentligt i soffan. Inget reagerade han på.

Sista avsnittet någonsin av Cityakuten visade de igår. Känns lite vemodigt. Har följt det i så många år och nu är det slut. Tyckte att de nog kunde gjort ett bättre slut, men samtidigt kan man inte göra det hur dramatiskt som helst. De flätade ihop det väldigt fint.

Läkaren idag igen. Dax för ny sjukskrivningsperiod. Höra vad han säger om mina stackars fötter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: