GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Helgen och barnmorskan

Kategori: Allmänt

I helgen var Tova och syster här. De kom i torsdags och stannade till söndagen. Mysigt!
Torsdagen bestod mest av att Tova fick vänja sig.
Fredagen tog vi en sväng till Väla för att gå runt lite. Sen blev det mathandling på eftermiddagen.
Lördagen bestod av matlagning och bad för Tova i vårt badkar. Det gillade hon.


Sen vid 13 trillade folket in. Ronny med föräldrar, mina föräldrar och Jonas föräldrar.
Blev mat och enmassa snack ute i trädgården för att sedan ta en sväng in till Helsingborg och Fredriksdalsteatern.
Lorden från gränden. Var kanonbra! Claes Malmberg är helt underbar! Vad han kan göra med sin runda kropp.......... han lyfte verkligen hela teatern.

Linda, Ronny och Tova stannade kvar till söndagen. De åkte hem på förmiddagen.

Jag låg sedan som en strandad valross med mina gigantiska fötter i min/Tovas lilla mini plaske pool.
Kunde verkligen inte hantera värmen. Visste inte var jag skulle ta vägen. Orkade inget överhuvudtaget. Helt utslagen.


STORT GRATTIS TILL MISAN SOM FÅTT EN LITEN FLICKA ! Söndagen 28 juni kl 18.48 tittade hon ut. 52 cm och 4050 g.
En liten Alva vad jag förstod på stolt mormor.

Idag har jag varit hos barnmorskan igen. Ett himla spring där.
Dax för en sammanfattning av graviditeten och önskemål/tankar inför förlossningen,
Mage 35 cm- följer min kurva med 1 cm i veckan.
Hb 123- Kanon bra!
Hjärtslag- ca 142
Vikt- + 16 kg. Deprimerande!
 vecka 34+3

Skördat lite vinbär idag.
Gott!

Ber om ursäkt att bilderna är på fel håll.

Kommentarer

  • Ingela säger:

    Du har ju en jätte fin mage!!!!!

    Haha blev lite chockad när jag såg bilden på Tova, visst har hon precis gått på babysim?! För isf gick vi tillsammans :) Hoppas att allt e bra me dig annars

    Massor av kramar

    2009-07-09 | 20:23:16

Kommentera inlägget här: