GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Kommer sommaren nu?

Kategori: Allmänt

Så var midsommarhelgen slut.

Midsommarafton tillbringade vi hemma. Mest inomhus med tanke på att det kom en massa skurar hela tiden.
Jonas spöade skiten ur mig.............i monopol. Fattar inte hur det gick till. Jag köpte på mig en massa tomter precis som honom, men helt plötsligt var pengarna slut. Helt bankrutt! Han kommer aldrig på mina tomter och absolut inte de som jag hade hus på. Medans jag promenerade hejvilt på hans, speciellt de med hur. Gärna de med 3 hus.
Så efter det fick vi spela Kalaha, så jag fick vinna lite.
Är URUSEL på spel. Förlorar alltid. Vad gör jag för fel???

Blev gott grillat och en massa jordgubbar. Gott!

Lördagen blev en riktigt slappedag. Vi gjorde nog inget.
Tog en tur ner till Bertas kiosk där vi handlade varsin mjukglass.
Solen har börjat titta fram.

Idag har vi haft underbart väder! Tom så bikiniöverdelen åkte på. Så skönt! SOL!!!
Pysslat i trädgården hela dagen. Så fint det blev.
Handlat lite nytt till krukorna och lite örter.
Sitter nu och väntar på köttet som ligger på grillen.
Jonas pysslar med sin cykel.
Får se om det kommer lite bilder på trädgården senare.

Snart semester! 3 veckor till. Underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: