GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Hemma igen!

Kategori: Allmänt

Då var vi hemma igen efter en veckas semester i Prag. Var en dag i Berlin på vägen ner och en dag i Dredsen på vägen hem.
Har varit en kanon semester!!
Så mycket vackert att se. Prag är så vackert som alla säger, synd bara på allt klotter och all reklam.
Och Dredsen var en väldigt positiv överraskning. Så vackert!
Har njutit av god mat och bara vara.

Har tyvärr haft ont, men det är ju inte konstigt. Kroppen gillade inte alls att sitta i buss och sen gå en massa. Men det var bara att bita ihop. Är det semester så är det.

Idag blir det tvättande och pysslande. HUnnit plantera lite i trädgården också. Lite vårfint! Får rensa senare i veckan, idag orkar jag inte.

Kommer kanske lite bilder från Prag.... om Jonas går med på att jag använder dem. Annars får jag använda några av mina som inte är lika bra som hans.

Kommentarer

  • Bea säger:

    Skönt med semester! Prag är underbart, kommer ihåg det trots att det är ca 10-12 år sen jag var där.

    2009-05-10 | 07:34:33
    Bloggadress: http://famgranath.blogspot.com

Kommentera inlägget här: