GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Helgmys i Dalby

Kategori: Allmänt


Börjar med en bild på Bruno i sin farsdagspresent

I torsdag var jag på keramik med jobb. Var riktigt roligt. Det skall jag göra fler gånger.
Gjorde en fågel till mamma. Bild kommer sen när jag får hem den. Det var inte lätt skall jag säga. Mycket svårare än vad jag trodde att det skulle vara.

I fredags firade vi Elisabeth på hennes födelsedag. Även morfars födelsedag.
Se hela bilden



Grattis på födelsedagen Elisabeth och morfar!




Isaac fick en nalle an kusin Agaton. Han har varit duktig och sytt den på syslöjden.


Sen i lördags åkte jag och småkillarna ner till Dalby för lite mys.

Satt i riktig stol och åt gröt. Gick jätte bra. Han klarade av det hur bra som helst.
Jag, Linda och de tre små gick upp till mormor och morfar för att hälsa på.

Morfar och Tova myser.

Mormor skulle kela med Isaac, men det köpte inte Tova, Hon är en mormorsgris just nu och blev sotis. Skulle också sitta i knät. Men det gick hur bra som helst.

Blev en tupplur i Gammelmoster Maggans knä.

Tova leker med babysittern


Mys i pyjamas med Ronny

De ¨dyra¨kläderna som jag vann på Tradera var hur fina som helst. Har nu vunnit några pyjamasar, men inte till det priset. Men fortfarande mycket billigare än affären. Vann även en jacka till Tova för en struntsumma. Får fota den sen.

I söndags innan vi körde ham kom Moster Lotta på besök.
Hon börjar bli så rund och go om magen. En liten kusin som gömmer sig i magen. Kommer snart.....


Sen var det dax att köra hem. Var fösrt lite jobbigt. Isaac tyckte inte alls om det. Men efter att jag stannat och tänt en liten lampa i bilen blev han nöjd, Verkar som om han inte tycker om när det är helt svart.

Av  Ronny, Linda och Tova
Av mormor och morfar

Idag har vi börjat dagen på kyrkis.
Jätte trist väder ute, höst, höst höst. Regn och grått. Men det får bli en promenad med Demi om en stund.


Gos med nallen från Agaton.

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: