GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Inga bilder....

Kategori: Allmänt

Tyvärr har jag inga bilder att lägga in. Jonas har haft objektivet på sin kamera och jag har inte satt tillbaks det på den jag använder förräns nu ikväll. Så nu skall jag bli bättre på att fota.

I måndags var det kyrkis som vanligt. Isaac var lite gnällig. Han har blivit mer förkyld och kräkig.
Så vi tog det lugnt på eftermiddagen.

I går var det babysång på kyrkis. Var trevligt. Isaac verkade gilla det. Och jag kände inte igen någon sång alls nästan. Blir 7 träffar med det. Han somnade gott en stund efter det.
Sen hem för lite mer kräknigar.
Sen på kvällen var vi på jobb på möte. Förhoppningen var att vi skulle fått veta något om framtiden, men inget än. Vi är sålda, men fortfarande hemligt om vem som köpt oss.

Idag blev det en träff med mammagruppen borta på bvc. Tanken var att Jag, Isaac, Jennie och Elvira skulle gått. Men vi struntade i det. Var full storm och riktigt trist väder. Så vi körde.
Lite slöande på soffan innan vi tog en promenad med Demi.

Nu sitter vi och slöar i soffan. Isaac skall sova, men verkar mest intresserad av att sitta i mitt knä och äta upp sin hand, snacka och fylla blöjan.

Snart dax för Greys.
Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: