GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Mammafrukost

Kategori: Allmänt

Idag har mammagruppen, eller i alla fall delar av den, varit här på frukost.
4 mammor med små. Mysigt!
Är trevligt att träffas lite då och då. Ingen av oss kommer från Lerberget från början, så det är kanon att vi lär känna varandra. Och de är trevliga alla 3.

Är du klar snart?
Jag hjälper dig lite.
Äntligen!

Demi älskar verkligen gröten. Han nästan är uppe i soffan och går på oss för att han vill ha gröten.
Isaac börjar fatta hur man gör nu. Idag åt han ungefär hälften av gröten. Och han fick till det riktigt bra emellanåt.

Mätt och nöjd! Intresserad av tv'n.

Nu kommer Jonas föräldrar snart och hämtar killarna. De skall vara hos dem några timmar ikväll, medans jag är iväg med jobb.
Vi skall leka med lera och ha trevligt. Skall bli kul. Får se om jag är duktigare på keramik nu än vad jag var sist jag gjorde något. Det var väl i sexan eller något sådant. Funderar på om jag skall göra en ny fågel till mamma. Hon tyckte ju att den jag gjorde då var så fin.............
Se hela bilden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: