GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Nu är det höst........

Kategori: Allmänt

Ja, det är det verkligen. Mörkt och blåsigt! Och vi får inte glömma regnet.


I fredags var vi hemma hos Ida, Maya och Julia.
Så liten Julia är. Lite mer än en månad gammal.


Gympa innan badet


I fredags var jag och fick fixat fötterna. Fick ett presentkort när jah fyllde år.
Så skönt och lyxigt!

Sen hämtade jag mina skor som jag beställt. Blev nöjd. Skinnskor. Måste dock ha i en iläggssula, de glappar lite i hälarna.
Verkar dock inte som om jag kan lägga in någon bild på dem.


Fick 2 födelsedagståg i namngivningspresent. Så familjen Oliversson tyckte att vi skulle byta deras. Så i fredags gjorde vi det. Blev en bokstavsmatta istället. Tack för den!

Igår fixade vi lite här hemma. Jonas byggde skohyllor under trappan och gjorde så att vi kan hänga upp kläder där under.



Idag har vi inte gjort mycket. Slöat!


Älskar att ligga på skötbordet. Den gula är en favvo!


Grattis på farsdag! Ni är bäst!

Nu skall vi försöka få liten att sova. Massor av överskottsenergi verkar det som.
Natti!!!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Mosters lilla gosse börjar bli stor. Vad tiden går... Så söt å go!!!! Vilken fin bokstavsmatta...passade perfekt in i rummet!

    kram

    2009-11-08 | 21:09:13
    Bloggadress: http://lindizzzgumman.blogg.se/
  • Em säger:

    Jag ser att det inte bara är Jonte som är duktig med kameran :) Jättefina bilder!

    2009-11-10 | 13:30:44

Kommentera inlägget här: