GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Smakis och svinspruta.

Kategori: Allmänt

Igår fick vi inte gjort så mycket. Var trögt att komma igång.
Fick städat ovanvåningen, sen ville liten bara vara.

Nu vänder jag mig...
Det gick

Fick syn på valen på byxorna och tyckte att den var superspännande!

Lekte fotomodell

Ett litet bad. Mysigt!

Tröja med bil (ambulans) strl 86Byxor strl 86 Mörkgröna med orangea detaljerFestkläder - skjorta & byxor - strl 68
Traderavinster. 17 kronor för allt.
Sen får vi se hur det ser ut på riktigt.

Idag blev det vaccination för mig. Jonas skulle också ta sin, men på hans vårdcentral var det slut. Vi är inte skrivna på samma vc. Gjorde inte ont, men känner nu att armen börjar bli lite öm. Får se hur det utvecklas.

Dax för första smakisen

Inte direkt äckligt, men han visste inte riktigt hur han skulle göra. Blev en 10 skedar och ca hälften kom ut igen. Bara att fortsätta träna.

Men Demi visste hur man skulle göra. Han tyckte att det var en jätte god gröt. Bar runt på skålen ett tag.

Nu har liten somnat. Fick ersättning ikväll, drack 135 ml. Och suttade sedan 2 minuter innan han däckade. Jag skall bort några gånger nästa vecka, så nu måste han vänjas lite. Försöka få det som en kvällsrutin.

Dax att titta vidare på Ullared. Galningar!

Kommentarer

  • Bea (Max & Leos mamma) säger:

    Vilka fina bilder ni tagit. Skoj att han verkar gilla smakisarna!!

    2009-11-17 | 22:20:31
    Bloggadress: http://famgranath.blogspot.com

Kommentera inlägget här: