GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Återträff

Kategori: Allmänt

Igår tog vi det mest lugnt. Isaac har varit lite gnällig de sista dagarna, så jag tyckte han kunde behöva en paus.
Fick bakat 2 morotskakor. En lämnade jag på jobb idag.
Idag blev det promenad till Höganäs och återträff med föräldragruppen.
Kul att se de andra. Bara killar nästan, Elvira var enda flickan. Känns som om det är mest pojkar födda den sista tiden. Samma sak i mammagruppen. Stackars Elvira, en massa killar som slåss om henne.

Pusskalas igår.
Isaac satt mest och skrattade.

Provade en anna babysitter som Linda och Ronny hade med sig upp i helgen. Han verkar gilla den mer än den andra. Får prova oss fram.


Nu har liten äntligen somnat i mitt knä. Hoppas nu att han fortsätter sova. Skall gå ut med Demi så fort Jonas kommer upp ur badet. Sen skall jag förhoppningsvis kunna se Grey's i lugn och ro.

Kommentarer

  • Gammelmoster Maggan säger:

    Tack för en trevlig namngivning.

    Kram

    Maggan

    2009-10-28 | 22:35:35
  • Bea (Max & Leos mamma) säger:

    Härliga bilder!

    2009-10-29 | 07:36:03
    Bloggadress: http://famgranath.blogspot.com

Kommentera inlägget här: