GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Isaac 3 månader

Kategori: Allmänt

Killen han växer. 3 månader idag. Tiden går.

Idag började vi dagen hos ortopedläkaren med min fot. Ett snabbt besök, en enkel diagnos att ställa.
Jag har 2-3 frakturer i foten. Inget allvarlig och inget man gör något åt.

Läkaren beskrev det som sprickor i porslin. Sprickor som uppstår inne i benen av olika anledningar.
Mina sprickor sitter i ¨pektån och långtån¨ precis där det gråa på bilden är. Det är där skelettet är som tunnast. Kan ha en spricka i ¨ringtån¨, men där hade jag inte lika ont.
Detta läker av sig själv och jag kan inget göra åt det. Bara vänta. Tar lååång tid att läka.

Sen gjorde vi lite ärenden i Höganäs- Fick handlat linnebodie till isaac. Så att kan ha den under tröjor. Tröjor är fint, men inte smart när de kasar upp. Nu slipper vi kall mage.

Bakat klart till lördag. Har förberett det som jag kan förbereda nu, resten får vänta till fredag.


Myser när mamma bakar! Älskar mina gamla handdukar.


Träff med mammagruppen imorgon. Då skall vi hem till Anne och Vilmer. Det är grannarna, de bor faktiskt i det hus vi bjöd på innan vi hittade detta. Skall bli kul att se hur det ser ut nu.
Sen är det dax för bvc och vaccination för Isaac. Så var beredda på att liten har växt, gissar på omkring 7 kilo nu.

Kommentarer

  • Bea (Max & Leos mamma) säger:

    Grattis i efterskott på 3 månadersdagen! Härliga bilder

    2009-10-21 | 07:35:57
    Bloggadress: http://famgranath.blogspot.com
  • Lotta säger:

    Grattis i efterskott till lillkillen!! usch va jobbigt med din fot, skönt att iaf veta vad det är för fel med den!! ses på lördag!!

    2009-10-21 | 14:12:15
    Bloggadress: http://charleyy.webblogg.se/
  • Gammelmoster Maggan säger:

    Isaac ser jättego ut. Ska bli trevligt att se honom på lö. E ju ett tag sen. Ser ut att ha växt mkt

    Kram Maggan

    2009-10-22 | 22:52:36

Kommentera inlägget här: