GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Namnkalas!

Kategori: Allmänt

Så, nu var det avklarat.
Lyckades få allt klart i tid. Planeringen höll.
Höll kalaset på Sandflygsgården i Höganäs. Jätte bra lokal.


Först bilder från dagarna innan kalaset.

Tyvärr har jag inga bilder från kalaset. Jag hade ingen kamera i handen den dagen. Bilder kommer när Jonas fixat till dem, så att jag kan länka dem. Men det kan tyvärr dröja några dagar. Håll ut.
Har dock fotat alla presenter, så dem kan jag visa.
Vi började med mingel innan vi åt chilli corn carne.
Sen berättade jag och Jonas lite om graviditeten och förlossningen samt om Isaac's namn. Farmor höll också ett litet tal. Vi öppnade paket.
Under kaffet visade vi ett bildspel med de bilder som vi tagit på Isaac än så länge.

Tack för en trevlig dag!

Ronny, Linda och Tova stannade kvar här över natten. Vilken gosig unge. Fullt ös hela tiden.
Min gullunge!

Igår var vi på kyrkis. Men Isaac tyckte nog inte att det var kul.
Han har varit gnällig i två dagar, är nog trött efter helgen. Det vänder nog igen. Jobbigt för alla med fullt ös hela tiden.
Imorgon är det dax för återträff med föräldragruppen.

Här kommer bilderna med alla paken.

Lyckopenning, babygym och traktor av mormor och morfar
Bankkonto med pengar och månadsbidrag av farmor och farfar
Väska, bok och instrument av Ronny, Linda och Tova
Skor av familjen Ingheden
Elefantmätsticka av familjen Oliversson

Bumbostol med bricka och servis av Gammelmoster Maggan, gammelmoster Anette och Sonny
Gåvagn av familjen Granath

Doptavla och bok av Ingegerd och Åke
Personlig handduk av familjen Anderberg

Byggklossar, bokstöd,födelsedagståg, klädkrok, bildkrok och mätsticka av Moster Lotta, Anders, moster Madde, Jocke, Thisa, Jeanette och Christian
Blommor och pengar av Gammelmormor och gammelmorfar

Lite andra bilder
Isaac's första bok
Gästbok med bilder
Fotobok
Rosor från borden

Dopklänningen som jag,Linda, Tova och Isaac haft på oss.
Ingegerd som varit jätte gullig och broderat så fint. Tack Ingegerd!
Gammelmormor stickat mysiga raggisar

Mormor och morfar shoppat jätte häftiga kläder till Isaac när de var i Turkiet

God Natt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: