GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Tisdag

Kategori: Allmänt

Trött imorse. Isaac var orolig inatt, eller ialla fall efter 05. Då låg han och snackade och gnällde. Hade nog lite ont i magen. Så vi kom upp i tid.
Gjorde oss klara och tog Demi på en sväng.
Sen gick vi till kyrkis. Lite frukost, snack och sångstund.
Isaac somnade nästan i vagnen på väg hem, så jag tog på honom lite varmare kläder och tog Demi på eftermiddagsrundan. När vi kom in, så sov Isaac vidare i sin vagn i en timme, Så jag hann i lugn och ro äta lite, kolla över på internet och småplocka.
Vid 14 kom målaren och gjorde det sista. Blev jätte bra. Jätte duktig!
Svårt att se på bilderna, eftersom att det äe en massa skuggor. Men det är så jämnt och fint!
Nya lilla väggen i hallen.

Efter vagnsovande blev det amning och sen somnade han i soffan.
Tar på krafterna att vara på kyrkis.

Demi vilar

Sover gott i soffan.

Gos i soffan

Mysigt!
Isaac och jag har precis tagit ett bad.
Nu äter han och kommer nog snart somna. Han är trött.
Jonas skall snart också sova, stiger upp tidigt.
Innan han somnar skall jag hinna ut med Demi en sväng, så att Jonas inte blir störd av Isaac om han vaknar.
Själv kommer jag glo på Hollywood fruar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: