GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Fika med Ida och Maya

Kategori: Allmänt



Isaac tittar på när jag gör mig färdig för stan.

Först en sväng till optikern eftersom att jag har haft huvudvärk i snart 2 veckor.
Men allting såg bra ut och trycket var precis där det skulle. Så det är troligen inte det som spökar. Visst, det kan vara mina gråa fläckar som stör. Eller så kan det vara bihålorna bakom ögonen. En förkylning som satt sig där. Skall prata med sköterskan på bvc och höra med henne. Optikern rekommenderade nämligen ett glukosprov. Det kan tydligen ge huvudvärk.

Sen träffade jag tjocka Ida och Maya. Ida spricker nog när som helst. Lite mer än 2 veckor, sen skall liten komma. Hoppas för Idas skull att det blir tidigare, hon har verkligen ont i hela nedre partiet. Syntes hur hon led. Stackaren!
Vi fikade på Mezzo och snackade en massa skit. Träffas alldeles för sällan.


Bild på Ida och Maya som jag lånat från facebook

Idag åkte vi buss till stan, gick jätte bra. Isaac satt snällt i baby björn på vägen in och sov gott på vägen hem.


Pappa titta på mig!

Dagens outfit! Fått av apoteket.
Moster Lotta har också köpt en sådan bodie, men en större storlek, så vi kan njuta av den länge.

Gått igenom lite av Isaacs kläder, plockat bort 56or som har blivit för små och tagit fram nästa storlek. Nu går det undan känns det som. Vi har inte använt pyjamas inna, det har varit för varmt för det. Och nu är faktiskt några av de för små när vi tar på han dem. Trist!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: