GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Helg igen

Kategori: Allmänt

Tiden går ganska så fort tycker jag. Fast än att det inte händer så mycket under dagarna.
Under fredagen var vi iväg och gjorde lite ärenden i Höganäs. När vi kom hem så röjde vi under trappan. Fick plockat ut alla färgburkar. Vet inte om det är de som har gjort att det har luktat lite konstigt i hallen. Får se nu när de är borta.
På kvällen såg vi den nya filmen om Johan Falk. Helt ok.


bild på bodien. Köpt i Prag

I natt har Isaac sovit i sin säng i nästan 4 timmar.
Känns lite läskigt att han skall ligga där helt ensam, ser så liten ut. Men han skall vänjas. Och jag skall vänjas,


Började söndagsmorgonen med att läsa tidningen. Har HD nu i 2 veckor när Jonas föräldrar är iväg. Vill ju inte missa bilden på Isaac i HD,


Nu skall jag ge mig på att baka moster Maggans kladdkaka. Får se hur det går. Om jag lyckas och vågar bjuda på den. Måste öva.

Skall även fundera lite på namngivningspresenter. Är en del som frågar efter förslag.
Och nej Maggan, jag skall inte säga det som jag sagt till dig. Kram

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Mamma e för rolig. Har tingat en present:) Kommer bara bilden på Isaac ut i HD. Kan man se den på nätet eller? Härlig bild på dig o Isaac när ni läser tidningen!! Kram

    2009-09-26 | 15:12:33
    Bloggadress: http://charleyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: