GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Helgen som gått......

Kategori: Allmänt

Fredagskvällen tillbringades i Jonstorp hos familjen Kristoffersson. Taco och en massa snack. Länge sedan vi träffade dem. Isaac fick en jätte söt body och en dregelhaklapp. Bilder kommer sen, de hänger på tork. Tvättar allt direkt, annars glömmer jag bara det.
Skall även ta lite bilder på en del som vi fick ärva av Max och Leo.

Lördagskvällen bjöd på 18 års fest hos Alicia. Det är Jonas systerdotter och även hans guddotter.
Länkar till Jonas bilder. Alicia är den långfa snygga blonda tjejen i svart klänning.
En trevlig kväll med god mat.
Isaac skötte sig perfekt, sov när jag åt, sen fick han mat. Efter det vandrade han från famn till famn och sov gott hela tiden.
Vi två gick hem vid halv tolv för att kissa Demi och gå och lägga oss. Jonas kom hem några timmar senare. Då sov vi andra tre gott.

http://picasaweb.google.se/JonteHenriksson/Alicia18Arsdag#


Idag har det varit basenjipromenad, precis som det alltid är den första söndagen i månaden.
Demi blev överlycklig över att få träffa flickvännen Holley.
Hade inte kameran med tyvärr.

Nu har Isaac äntligen somnat, varit orolig ikväll. Nog lite magknip. Det är rap, fis, skrik och mat om vart annat.
Sloknade efter badet Jag badade för första gången med honom.

Imorgon börjar Jonas jobba. Läskigt att bli själv. Men det skall jag väl klara av hoppas jag. Han borjar med eftermiddag, så jag har fortfarande stöd på morgonen.

God natt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: