GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Slappe söndag

Kategori: Allmänt

Riktigt trevligt igår kväll när familjen Noren/Sandberg var här. För er som inte vet, så är Noren cykelhandlaren här i Höganäs. Det är där som Jonas brukar hänga.
Vi åt gott och snackade. Isaac myste med dem alla.
Fick jätte fina kläder av dem.

En tjock mysig tröja som man kan vända ut o in på. Samt en matchande mössa och vantar. (ja, jag vet att det är Nalle Puh, men det är bebisNalle och det är helt ok)


Idag är det gjort ungefär inget alls.
Tråkigt väder och kallt.

Jag kom upp i tid, hände en olycka i sängen. När liten tar i, så är det ordentligt. Blöjan blev överfull och mitt täcke blir av en brun nyans på vissa ställen. Så det blev till att tvätta Isaac och täcke.
Sen somnade Isaac om hos Jonas.



Demi håller mig s'llskap när de andra två sover.

Efter Demis morgonpromenad passade jag på att hämta Tovas födelsedagspresent. Den får ni se en bild på sedan.
Blev bullar till frukost också.
När jag kom hem var resten av familjen vaken och då fick Isaac bada med pappa.

Sen har vi bara slappat. Nja, Jonas hann med gymmet medans vi var ute med Demi, men annars har vi slappat.


Dagens gympapass. Verkar gilla det mer och mer. Äntligen! Kul att det börjar hända lite.

En glad nyhet: Verkar som om morfar skall få åka hem imorgon från sjukhuset. Han har legat där i en månad nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: