GunillasLiv

Mitt liv och vardag

9 månader!

Kategori: Allmänt

Idag blir liten 9 månader!

Igår var vi en sväng först på kyrkis. Väldigt lugnt där. Var bara jag och Sofia och ungarna. Alla andra verkade ha träffats på lekplatsen istället. Trist att det blir så, två läger. Vet inte varför det blivit så. Om det var för att det var fruktansvärt stökigt och bråkigt förra måndagen.  Trist är det i alla fall. Ulla-Britta som håller i det hela blev ledsen över att folk inte ville komma, hon tog illa vid sig, trodde nästan att det var hennes fel.

Sen tog jag och Isaac en cykeltur in till Höganäs för att handla lite och hämta paket.
Demi var hos Jonas föräldrar på semester. Här hemma har det varit oväsen i 2 dagar eftersom att de har spolat taken här och Demi gillade inte det ljudet.
På eftermiddagen var vi en tur på lekplatsen och hade det mysigt med Sofia och Jessica och alla ungar.

Isaac läser leksakskatalog

Idag har vi varit hos Sofia på vår tisdagsmysefrukost.  För er som inte vet så är det jag, Sofia och Jessica med våra småpluttar som äter frukost ihop varje tisdag. Skulle egentligen varit här, men det var inget kul ljud eftersom att det var vårat tak idag.
Ikväll är det möte på jobb, dax att träffa vår nya chef.


Gose!

Okej, vi tittar båda två!

Bok Isaac fick av oss idag. En mjuk plastig som han kan ha i badet. Han älskar sådana böcker. Denna har vita bilder, men lite vatten på, så ändrar de färg!

Gör som pappa, blundar när mamma fotar med blixt!

Sötis!

Gäsp!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Det där med två läger hade jag inte alls märkt/fattat tills nån nämnde det.. Tror inte det är medvetet från nån sida eller?

    Tycker det är synd att jag o Elvira inte kan va med på era mysfrukostar för det verkar så trevligt, men några ggr kvar på sången ju.

    2010-04-21 | 17:41:04
    Bloggadress: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: