GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Busunge!

Kategori: Allmänt

Är vad vi har! Hittar på bus hela tiden. Hittar lådor att dra i, hund att jaga, ja, allt bus en liten som inte kan gå kan göra. Mer än man tror vill jag lova.
Och nu har han börjat med något nytt på kvällarna också. Vill inte ha sin älskade kvällsvälling, utan blir hysterisk när han ser sängen och får flaskan. Ända sättet att få honom lugn är att sätta sig i soffan. Där säckar han ihop snabbt. Vällingen får vi ta på natten istället. Och helst skall han sova kloss intill mig. Och just nu orkar jag inte ta faigthen med honom. Behöver sova mer än 2-3 timmar i stöten. Någon ny fas. Händer så mycket i hans utveckling just nu, är väl det som stör honom.

Lite bilder från igår:

Somnade gott i bärselen på förmiddagsrundan

Var är Isaac?

Tittut!

Roligt med ballongen!


Idag har pappa och Isaac varit på babysim ensamma. Jag gick in till Höganäs för att hämta min cykel. Den har blivit servad och fått en stol till Isaac. Skulle tagit en tur i eftermiddags, men Isaac passade på att somna i vagnen. Så det får vänta till helgen istället.


Laddar för att klara kanten.

Det gick till slut!

Imorgon är det jobb för mig!

Kom ett brev idag!

Tova har avancerat från kritor till tusch!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Usch ja dessa kvällar och nätter.. Har inte sovit mer än 2-3 timmar i stöten på snart 9 månader så det börjar bli lite tjatigt...

    2010-04-15 | 16:56:41
    Bloggadress: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: