GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Oj, veckan bara susade förbi....

Kategori: Allmänt

Måndagen var lugn, vad jag vill minnas i alla fall. Jonas var ledig.

I tisdags blev det frukost hos Jessica och Hannah. Mysigt!
Jag, Jessica och Sofia med små träffas och äter frukost ihop på tisdagar.
Började plocka ut allt i tvättstugan för att kunna måla där.

Matlagningsdax

Gjorde en gratäng till oss och då fick Isaac ha en gratäng anpassad till honom. Han gillade den.

Häftigt pappa!

I onsdags blev det målning!
Var en sväng hos läkaren med ljumsken. Han trodde på en inflammation, skrev ut piller och remiss till ortopeden.
Bra piller, har inte haft ont sedan jag började med dem.

Fick en underbar vårbukett av min älskade make.



Hmmm...

I torsdags var det dax för babysim igen.
På eftermiddagen blev det en tur till vetis för en kemisk kastrering av Demi. Bara hoppas att den hjälper honom så att han slipper må så dåligt. Han var jätte duktig!!

Lyckades till slut fånga hjärtat!

Cool kille!

Vill också ha saker i lådan!

I fredags var det dax för en tur till vetis...tänkte jag säga. Menar ortopeden.
Har troligen en nerv som sitter i kläm i ryggen och är inflammerad i ljumsken. Så det blir till att fortsätta med pillerna.

Killarna tar en tupplur!

I lördags tog Jonas cykeln och jag och killarna tog bilen ner till Dalby för att fira pappa.
Här kommer lite bilder!

Isaac ombytt till pyjamas och på bushumör



Lilla Novalie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: