GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Isaac äter!

Kategori: Allmänt

Måste bara visa några bilder på när herr liten äter.
Han ÄLSKAR frukt och bär över allt annat. Fast lasange går också hur bra som helst. Bara man slipper sked, så är det mesta gott. Sked är ju livsfarligt, man kan nog dö av den.


Här äts det blåbär och svarta vinbär. Några hallon slank också ner.



Här är det vindruvor. Men mamma var inte snabb nog....så...



......hit med hela klasen, mycket bättre så.

Var på IKEA härrom dagen och skulle handla grind och lite annat smått till Isaac. Men där fanns inget på IKEA. De håller på att tömma för att öppna upp nytt om några veckor. Så vi får vänta med gring. Får väl ta och låna svärföräldrarnas så länge de är på semester.

Sen har jag lärt mig att inte skriva när vi har haft bra nätter. Det straffar sig, fick 2 urjobbiga nätter och en halvkass efter det. Men...peppar, peppar... vågar jag skriva det? Vi har haft 2 ok nätter. Peppar. peppar.....

I torsdags blev det en sväng till badhuset för att plaska runt lite. Först var Isaac lite försiktig, men sen var det bara roligt. Speciellt plaskedammen, där kunde han gå runt själv längs med kanterna.

Tyvärr har han fått 4 mollusker. Bläää! Vet att det hör till, men urk. Inget kul alls. Skall prova med en ringblomssalva. Vågar inte ta allt för starka saker på honom, han är ju inte så gammal.

Igår var jag först och fick ansiktsbehandling, fick presentkort på det när jag fyllde år av svärföräldrarna. Jätte skönt!
Sen igårkväll var Jennie, Jonas och Elvira här och år lasange och snackade en massa skit. Jätte trevligt! Men min dumma nöt, så glömde jag fota något.
Isaac och Elvira kröp rundor, snackade och lekte med varandra. Funkade jätte bra. Och sen år de massor av lasange. Tydligen något som passade herrskapet väldigt mycket.

Idag blir det 18-års fest igen. Denna gång är det Isaac's kusin Felix som firas. Får hoppas att Isaac är på bättre humör denna gång, så att vi kan stanna lite längre. Just nu ligger han och sover i soffan och har gjort det i 1 timme. Så det kan kanske gå.

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: