GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Ber om ursäkt....

Kategori: Allmänt

men det har bara inte blivit att jag har uppdaterat något denna vecka.

Helgen som gick var vi dåliga. Isaac piggade på sig snabbt under fredagen, men vi andra två hade ont i magen och kände oss allmänt matta.

I måndags tog jag mig i kragen och gick till kyrkis. Skönt att komma i väg lite.

I tisdags startade babysången igen. Mysigt!
Sen blev det en rask promenad in till Höganäs och bvc.
Liten väger nu 9050 gram och är 67 cm lång.

I onsdags trotasade vi vädergudarna och tod sällskap in till mammaträff tillsammans med Jennie och Elvira.
Var inte så farligt att gå dit, hem började det blåsa upp lite mer.

I torsdags var det dax för babysim. Fick prova att doppa. Isaac tyckte det var läskigt, men vi skall nog lära oss det. Farmor var med och hejade från kanten.

I går blev det en sväng på kyrkis. Långpromenad med Demi och sedan en tur över till grannarna Jennie, Jonas och Elvira för taco och skitsnack. Mysigt!

Nu väntar vi bara på att Jonas skall bli klar i badet, sen blir det en tur till Dalby för att fira mammas födelsedag.

Jag mår inte helt hundra just nu. Har fått mjölkstockning i höger bröst, haft det sedan i onsdags. Så nu är det hårt lindning som gäller, massage tre gånger om dagen och varma duschar. Isaac vill inte amma längre, så det är bara att genomlida detta. Men jag kan lugnt lova att det är inget kul att vara Dolly Parton på ena sidan och Gunilla på andra. Ser helt sne ut!



Isaac leker



Isaac provar att sitta på pappas axlar. Pappa ser skum ut, men Isaac gillade det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: