GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Bröllopsdag!

Kategori: Allmänt

Hade vi i söndags. 2 år har vi varit gifta.
Firade dagen med att äta super god middag på Lottas i Ystad. Så gott! Är ni i Ystad är Lottas verkligen värt ett besök.  http://www.lottas.se/

Små killarna passades av mormor och moster Maggan. Gick jätte bra.

I söndags var det även morsdag. Jag och syster skall bjuda vår älskade mor och far på middag, skall bara hitta en dag som passar.
Av mina killar fick jag ett jätte fint halsband med pärla i. Lovar att ta kort sedan. Jonas har plockat undan min kamera och jag har inte fått fram den än. Så bild kommer, lite bilder på Isaac's presenter av mormor och morfar: en ryggsäck och solglasögon.

Isaac har varit gnällig den sista tiden och i söndags när vi kom hem hade han 38.8 i temp. Jobbig natt med massor av gnäll. Har fortsatt med en period varje natt med hysteriskt skrikande. Tar ett tag innan man får lugnat ner honom. Han har dragit i sina ögon, så igår var vi hos läkaren. Öronen var fina, men lite röd i halsen och prickig på kroppen. Först misstänkte han scharlakansfeber, men proverna var hur bra som helst. Så troligen är det virus i huden igen, precis som han hade när han var liten. Den ungen kan inte vara förkyld på ett normalt sätt som alla andra.....
Han har inte haft feber sedan i måndagskväll och är på gott humör. Dock lite svårflörtad med mat. Har väl lite ont i halsen. Men inget att göra, det går över. Han får vara prickig ett tag.

Jobb imorgon. Känns bra att jobba. Och Jonas verkar tycka att det är skönt att vara hemma med killarna.


Här ser man hans 4 tänder.

Tänk så kul man ha med en kartong

Kommentarer


Kommentera inlägget här: