GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Gungeligung!

Kategori: Allmänt

I fredags jobbade jag hela dagen! Gick bra, kändes som om jag aldrig varit borta därifrån.
Hemma gick det också bra, var glada killar när jag kom hem. Gänget hade utökats med Holle också.

I går tog vi det lugnt under dagen och sen på kvällen var det dax att fira Bruno. God mat och trevligt sällskap!

De sista nätterna har varit över all förväntan. Lite oroligt på kvällarna en stund, men har sedan sovit gott fram till 3 de sista tre nätterna. Välling för att sen sova vidare i 2-2,5 timme. Därefter fått komma in till oss och sovit 1-1,5 timme. Så det känns bra. Hoppas att han slutar vakna vid 5 varje morgon, utan sover vidare 3-4 timmar efter vällingnen. Men det kommer väl. Får vara nöjd med detta framsteget. Försöker även få honom att sova en liten stund på förmiddagen och lite längre på eftermiddagen. Men det tycker han inte alls. Han har ju alltid varit en kratta med att sova på dagarna.

Idag har vi varit ute och gungat. Inte första gången för honom, men sist hade vi ingen kamera med oss.

Är trött! Höll på att somna mitt i gungandet.

Måste ha koll på vovven också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: