GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Mamma kommer inte sova alls inatt....

Kategori: Allmänt

........för att liten skall för första natten sova i sitt rum. Vi flyttade in hans säng där idag.
Har varit så oroliga nätter den sista tiden. Dels för att han har fått tand nr 2 som har varit jätte jobbigt. Och sen tror vi att han störs av oss och vaknar till av minsta lilla. Han har tyvärr inte förstått att man kan somna om själv än. Så vi får se hur natten blir. Han somnade fort ialla fall. Vaknade dock till efter en halvtimme, men det gör han varje kväll.

Han nog inte berättat innan att tand nr 1 dök upp i slutet av februari. Jobbigt, men inget om man jämför med nr 2 som äntligen har kommit igenom tandköttet.

Igår hade vi besök av Snurr, Matti och hans två barn. Snurr gick jag i gymnasiet med.


Av Snurr och gänget


Av mormor och morfar. Skall vara en liten gubbe till, men den hittar jag inte just nu. Isaac har kastat den någonstans.
Han fick ett jätte fint halsband med ett bilhänge. Lyckades dock fota det. Jag fick en brosch i form av rosa bandet. Men det lyckades jag inte heller fota.

Idag har vi handlat en vårjacka till honom.


Blev en fleece att ha under


Hittade en bild från februari i kameran som jag inte tror att jag haft i bloggen tidigare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: