GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Ojdå, kör lite bilder!

Kategori: Allmänt

Riktigt länge sedan jag uppdaterade. Förlåt, har inte känt för det helt enkelt.
Korta drag vad som har hänt:

Har börjat mina 50%, känns bra och det funkar bara bra här hemma också.

Varit på barndop för Novalie. Har tyvärr inga bilder, då jag och Isaac kom mitt i kaffet. Jag hade jobbat nämligen.

En sväng i Dalby i samma veva.

Mamma har opererats i armen, både handled och armbåge. Höger så klart, så hon kan inget.

Pappa har öppnat "sitt" nya gatukök i Dalby. Hälsa gärna på om ni har vägarna förbi Dalby.

Lite kyrkis, mammaträff och mysfrukostar.

Titta även en sväng på min systers blogg för lite bilder från dop och helgen där nere. Några fina på Tova och Isaac. http://lindizzzgumman.blogg.se/

Här kommer en hög bilder:


-Hmm, vad är där i denna?

-Biffar som pappa skall ha med till jobb!

-Får smaka! Gott med frusen kalvbiff.

Snackar med Demi.

Äter potatismos

-Gott! Äter själv

Leker med fina spann och spade som mormor köpte till mig.

-Mormor tyckte att jag skulle ha med My little pony på, men jag blev arg då. Blev glad när hon visade Spiderman istället.

-Titta, man kan dra ut våtservetterna precis som jag gjorde med plastpåsarna.

Äter gurka.

Sitter på pappas rygg i min väska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: