GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Helgen har susat förbi..

Kategori: Allmänt

Och trött har jag varit. Kommit i säng försent och när vi skulle sova så vaknade liten. Både fredag och lördag natt!
Och det handlade inte om att vara vaken en liten stund som han brukar, nej 2 timmar snackar vi om.
Sen har han till slut somant om för att sedan vakna redan vid 7. Huvudvärk säger jag bara.
Hoppas att panodil inatt kanske gör lite nytta. Tand på gång igen....
Undrar bara när de små lär sig sova en hel natt........
Tur att jag kan sova inne hos honom så jag får mina timmar något så när.

Lite bilder från helgen:

Pappa och Isaac tvättar bilmattor.

Se koncentrationen på dem båda!

Slutat med godis på helgerna. Nu kör vi fruktsallad eller frukttallrik som det blev igår.

Smygtittar på Musse Piggs Klubbhus

Vågade sig fram.

En väldigt mammig son just nu. Blev så efter att han var sjuk och nu när kindtänderna spökar.
Jätte hemskt när jag försvinner. Dock inte lika hemskt om jag försvinner hemifrån, utan mest när jag lämnar rummet eller han måste sitta hos pappa.


Skulle hjälpa till och baka, men tyckte att det var läskigt med deg på händerna. Mycket roligare att diska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: