GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Så var denna vecka slut...

Kategori: Allmänt

Det går snabbt framår. Och nu börjar det äntligen kännas som vår. Några dagar denna vecka har det varit riktigt varmt och gott! ÄNTLIGEN!!!

I tisdags var jag äntligen hos sjukgymnasten med mina onda ljumske. Troligen är det muskeln som krampar. Fick lite övningar som jag skall göra.
Hann med en sväng på kyrkis också den förmiddagen.

Ser fundersam och trött ut!

I onsdags tog vi det mest lugnt. På kvällen var det dax för årsmöte i samfälligheten. Ovanligt bra möte utan en massa tjafs.

I torsdags var det dax för babysim igen. Gick bra. Gjorde två dubbeldyk. Dock slutade inte simningen så bra. Hände en STOR olycka i badbyxorna. De funkar om man säger så och tur att det finns duschar.
Efter det tog vi bussen in till Helsingborg för att möta Jonas. Han ville ha lite smakråd av glasögon. Åt lunch på Haket. Länge sedan vi gjorde något sådant.
På kvällen var det våffeldax. Gott!

Pappa och Isaac busar.

I fredags var det kyrkis som vanligt!
Sen tog jag och småkillarna en lång promenad i det underbara vädert.

Är så häftig i sina nya solglasögon.

Kollar på vovven!

NJUTER!!!

Vårtecken!

Spanar in vovven

Igår tog vi först en tur ut på landet för att klippa Demis klor.
Sedan åkte jag och Isaac till Hyllinge för att storhandla. Skönt att ha fyllt på igen. Konstigt nog glömmer man alltid en massa.
Isaac köpte en tröja till pappa(men som han själv skall använda så klart!)

Alla förstår varför det är en perfekt tröja!
Tack för tipset Jessica!


-Jag skall ha tag i allt!

-Okej, jag tittar väl fran då!

Idag har vi vårröjt i trädgården. Behövdes verkligen. Förra året fick vi inte gjort så mycket där ute. Men nu när jag inte är en strandad valross längre, så tar vi nya tag i år.
Isaac sov gott i vagnen i över TVÅ timmar. REKORD!

Demi håller inte på att äta upp Isaac. Han är på jakt efter ostbiten som Jonas lagt på Isaacs huvud.

Ni har väl inte glömt att ställa om era klockor???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: