GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Ny vecka igen........

Kategori: Allmänt

Tiden går fort. Hinner inte riktigt med allt som man tänkt sig. Har inte lyckats med det här med rutiner än. Men det kommer väl.

Helgen tillbringades i Dalby.
Kom ju på att jag fyllde år........hade missat det faktiskt. Haft annat i skallen.
Så i fredags tog Jonas cykeln ner till Dalby, medans vi andra tre körde bil ner. Premiären för mig att få in mig själv, Demi och Isaac i bilen. Men det gick faktiskt riktigt bra.
Pappa är helt galen i leksaker. Han skämmer bort sina barnbarn.


På kvällen kom moster Maggan på besök. Då kunde hon inte hålla sig borta längre. Tyvärr inga bilder på det hela, blev alldeles för suddiga. Linda och Tova kom också och gosade en massa. Full fart i den lilla tjejen om man säger så.
Massa fina kläder av moster Maggan och gullunge Christian.

På lördagen var det då min födelsedag.
Först kom gudfar Jan och Marina på en visit.


På kvällen bjöds det på mat. Tarteletter och sen min favvo dansk fläsksteg med knaprig svål. Så gott!
Mormor och morfar samt familjen Nilsson-Vestergaard var också och smaskade på det hela.

Sen på söndagen åkte Jonas och pappa till bordershop. Jag och mamma gjorde mest inget. Vi hann inte.
För först kom tant Essa och pappa Ulf på besök, sen dök moster Maggan och moster Anette upp.
Sen kom Jonas och pappa helt plötsligt tillbaks. Dagen hade bara susat förbi.
Av Essa och Ulf
Av gänget i Boderup

Sen körde vi hem. Trötta alla 4.


Blev dock ett bad för Isaac på kvällen. Har varit en varm helg och han verkade gilla att svalkas av.


Måndag: Dax för ett besök på bvc igen.
Han växer, 410 gram på en vecka. Är nu uppe på 4200gram.

Tisdag: En tur till Väla. Lite ärenden som det var dax att fixa.
Isaac fick paket på posten.
En badcape och spöket Laban av min förra arbetskamrat Anita.

Onsdagen: dax för klippning. Behövdes verkligen. Så skönt att få det nerkortat igen.
Hade besök av en dammsugeförsäljare. Gratis rengöring av en matta. Snacka om effektiv maskin. Man har det mycket smutsigare än vad man tror. Synd att maskinen kostar alldeles för mycket. Hade varit kanon att ha en sådan.

Idag är det torsdag och än har vi inget planerat. Blöjor behövs handlas dock. En liten vet hur man gör.............

Kommentarer

  • Linda Vestergaard säger:

    Oj, vad stor han blivit bara på den veckan som gått men fortfarande lika go!!!! =) Superfina saker han/ni fått! Verkar som om du mår mkt bättre nu...skönt!!!! =) Hoppas bara det blir bättre å bättre!!! Sköt om er alla 4. kram

    2009-08-13 | 11:15:08
    Bloggadress: http://lindizzzgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: