GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Ny vecka....

Kategori: Allmänt

Livet går lite lättare nu. Inte fullt så mycket ångest och stress som tidigare. Kommer emellanåt, men inte alls lika ofta som tidigare. Kan vara som J säger också; jag ger mig själv lite vila. Blir då stressad av att jag har vilat även om jag inte gjort något. Jag brukar inte slöa och det kan stressa mig lite extra. Men samtidigt behöver jag det.
Vill bara få in lite mer rutiner, speciellt på morgonen och kvällen. Vi får inte riktigt till det hela. Allt tar så mycket längre tid just nu.

Var på bvc i måndags. Isaac hade gått upp ordentligt den sista veckan, 340 gram ca. Snacka om grädde i tuttarna.
Försöker lite med napp nu. Han verkar ha ett ordentligt sugbehov, även om han inte är hungrig. Han verkar gilla nappen, suger som bara den.
Tog även premiärbadet. Gick bra. Lite ledsen, men det var nog för att vi inte riktigt visste vad vi gjorde. Vi är ju nybörjare om man säger så.

Tisdag- dax för besök på sjukhuset för att kolla hans hörsel. De lyckades inte på BB. Men nu gick det hur bra som helst.

Idag har moster Linda, kusin Tova och moster Lotta varit här på besök. Fika, snack och en promenad i det fina vädert.
Sen kom faster Eva, Håkan och kusin Agaton på en snabb titt.

Kommer bilder snart på mer presenter
.Sover gott på basenjipromenaden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: