GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Semester!

Kategori: Allmänt

Jag har SEMESTER!!! Så skönt att äntligen slippa kämpa sig på cykel till jobb för att sen stå upp en massa timmar. Och sen kämpa hem igen.
Sista veckan har varit riktigt tuff att cykla. När jag började cykla till jobb för 1 år sedan tog det ca 7 minuter, nu sista veckan har det tagit nästan 20 minuter. Får stanna någon gång för att fötter och händer domnar bort på mig. Inte alls skönt!
Har tryckt på ordentligt nedåt och ljumskarna håller nog på att trilla sönder.
Och vi skall inte snacka om fötterna och händerna. Wow hur stora de egentligen kan bli. Faktiskt imponerande egentligen.

Barnmorskan på tisdag. Får se vad hon säger. Kan badbollen ha lagt sig tillrätta? Hade varit bra.

Jonas jobbar en vecka till, sen går han också på semester. 5 veckor skall han ha.
Får se vad vi hittar på, vågar egentligen inte planera för mycket.

Mitt mål är att på tisdag åka ner till mamma och pappa några dagar. Får se hur det går.


SEMESTER!!!!!!!


(inte mina, men man kan ju alltid drömma)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: