GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Torsdag

Kategori: Allmänt

Lugn dag idag också.
Har dock fått röjt på nedanvåningen. Och tvättat 2 maskiner tvätt. Så lite duktig har jag varit.

Känner fortfarande av lite huvudvärk. Men jag har varit duktig på att dricka idag.
Kan vara att jag är trött idag. Sovit dåligt och Isaac vaknade tidigt.
Fortfarande snörvlig, men det går på rätt håll.

Underbart väder idag också. Hoppas arr det håller i sig hela hösten.
Så Demi fick en lång runda. Skall ta honom på en sväng nu också tänkte jag.

Glömde berätta att vi fick fotona som togs i förra veckan. Eller rättar sagt, vi fick en karta med små bilder som man sen kan beställa ifrån. Blir inte att vi kommer framkalla några. Men det var perfekt storlek för att ha i plånboken. Vi skall försöka ta något liknande själv för att framkalla.

Sover som vanligt
Sover också gott.
Lämna mig i fred. Jag orkar inte just nu.

Kommentarer

  • Bea (Max & Leos mamma) säger:

    Skönt att det känns ok att vara hemma nu när Jonas jobbar. Hoppas det blev bra foton, vi håller utkik i tidningen! Ni kan ta bättre kort själva att förstora!

    2009-09-11 | 07:42:00
    Bloggadress: http://famgranath.blogspot.com

Kommentera inlägget här: