GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Långlediga!

Kategori: Allmänt

Eller Jonas är i alla fall. Jag är ju "ledig" hela tiden. I en månad till, sen är det dax för mig att börja jobba 50%. Kommer jobba torsdagar och fredagar och några lördagar. Jonas jobbar mån-ons.

Igår hände inte så mycket. Tillbringade en hel del tid med att promenera med Demi. Han har det jobbigt just nu, löptikar. Blir bara värre och värre för varje gång. Vi skall prova kemisk kastrering på honom, men hade tänkt vänta till hösten. Det är då det brukar vara jobbigast, men denna gång verkar våren också bli tuff.
Är fruktansvärt synd om honom.


Jätteroligt att dammsuga.


Det nya han gör nu är att när man skall fota så kniper han ihop ögonen och gärna lägger huvudet på sne.


-Var är nallen?
Tur att man kan spänna fast honom...



Uppe innan tuppen idag, klockan 6 tyckte Isaac att det var dax.
Så när vi skulle äta gröt, så såg det ut så här


Tog en halvtimmes tupplur först.
Jag hoppas på en liten tupplur i eftermiddag, annars lär jag somna innan åtta ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: