GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Snart slut

Kategori: Allmänt

Nu är snart föräldraledigheten slut. 18 oktober börjar inskolningen och 1 november börjar verkligheten på riktigt.
Men jag tror att det kommer gå bra. Bara mitt dåliga samvete över att han kommer vara på dagis till 18.20 de veckor Jonas jobbar eftermiddag. Men tyvärr är där inget jag kan göra åt det. Hoppas kanske kunna gå hem tidigare någon dag.


Supertvättaren igång!



Pannkakor till lunch.
- Jätte gott!

- Jätte gott tycker jag också!


Middagen dög inte när vi andra åt, men när det sedan var dax att lägga resterna i matburk....
..då passade liten på.

Isaac's första konstverk. Blev fingerfärg på kyrkis. (gjord på baksidan av tapetprover, därav texten)


Idag har vi fixat lite på Isaac's rum, byggt ihop ett sängbord och tagit bort spjälsängen.
Isaac hjälpte till...

-Oj, vad roligt detta är!!

Testar lådan.

-Funkar kanon!





Tar på krafterna att bygga och fixa.
Ville inte sova i vagnen, utan tog en tupplur i soffan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: