GunillasLiv

Mitt liv och vardag

.................

Kategori: Allmänt


Kul att leka med bollar!


Ser det bekvämt ut?

Jätte trött! Somnade mitt i drickandet av proviva.

Idag har vi varit på återträff på babysång, hela familjen. Isaac verkade gilla det. Han gick rundor och diggade.

Ikväll är tydligen den kvinnliga delen av släkten och ser Grease. Men ingen frågade om jag ville följa med. Känner mig väldigt besviken och ledsen. Varför glöms jag bort? Hade varit jätte roligt att få följa med.
Känns som om vi är lite utanför. Ingen som kommer upp och hälsar på. Ingen som hör av sig. Bara förväntningar om att vi skall åka ner. Vi bor inte så långt borta, men vi har inte möjlighet eller råd att åka ner hur ofta som helst.
Undrar vad detta beror på? Har vi gjort något fel? Funderar mycket på det. Tycker att det är synd att det är så.
Har bott i huset i snart 5 år och några som fortfarande inte har varit här.
Skulle vilja att Isaac lär känna sin släkt lika bra som Tova och Novalie, men det känns inte som om det kommer bli så. Tyvärr! Och det vill jag att han skall.
Känner mig ibland som svarta fåret som flyttat till Norrland. Ja, jag är kanske inte världens bästa på att ringa, men kanske en lite kommentar i bloggen(vet att de flesta läser här), ett snabbt sms eller ett livstecken på facebook. Har bloggen för att ni skall veta vad som händer i vårt liv, men det känns lite meningslöst emellanåt.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Förlåt syster! Vi prata en hel del igår om det, och jag förstår att du är besviken och ledsen men det var absolut inte meningen! Det får du inte tro, allt gick så fort, jag vet det är ingen bra ursäkt. Förlåt! Jag önskar också att man hade setts oftare, och jag vet att ni inte bor på andra sidan jorden men jag önskar att man hade haft mer tid och att helgerna var längre. Saknar er! kram

    2010-09-26 | 07:53:25
    Bloggadress: http://lindizzzgumman.blogg.se/
  • Maggan säger:

    Hej Nilla!

    Jag ber så mycket om ursäkt för att vi inte frågade dej om Grease. Jag tänkte tyvärr inte på att du hade velat följa med. Det hade du gärna fått. Vi tycker absolut inte att du är släktens svarta får som flyttat till Norrland, men vi trodde att släkten inte var så viktig för dej längre.

    Jag vill absolut att Isaak ska ha samma relation till oss som Tova o Novalie om du o Jonas vill det.

    Jag kör gärna upp o hälsar på er om ni hade velat det. Jag vill gärna lära känna Isaak o tycker det är trevligt att följa din blogg, även om jag inte kommentera.

    Kram

    Maggan

    2010-09-26 | 18:23:55
  • EmmaH (Grannen) säger:

    Förstår att du är ledsen jag hade blivit fly förbanad oxh jätte sårad om min släkt "Glömt" mig på en sån grej. Skickar över massor av kramar till dig <3

    2010-10-01 | 20:28:26

Kommentera inlägget här: