GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Bilder på presenter.......

Kategori: Allmänt


Skön stil!

Nannar gott i vagnen.

Hård kväll.........

Lite bilder på alla presenter!
( klicka på bilderna så bilderna så blir de större)
av kusin Michael och Helle
av grannarna
av farmor o farfar
av jobb

En massa från Linda, Ronny och Tova:


Mormor och morfar har också shoppat loss:
Nyckelpigafrossa



Demi kollar läget(tyvärr suddig bild)

Jag mår bättre nu. Inte lika mycket gråtattacker. Men jag känner ändå hur det kryper på emellanåt. Men jag kan hantera det mer. Känner hur stressen byggs upp i kroppen. Vet inte varför jag känner så.
Men barnmorskorna jag pratat med säger att det är helt naturligt att känna så.
Vi försöker att varje dag ha något litet att göra för att mina tankar skall tänka på annat. Igår var vi i Helsingborg för att ta bort några stygn på mig- de gjorde mig tokiga. Samt att vi var på Bb och tackade med en blomma.
Idag har jag varit en sväng på jobb.
Nu är det lite annan oro som kryper på. Har svårt för att slappna av när han ligger vaken. Då vill jag helst ha honom hos mig. Men han har det hur bra som helst. Men jag kan inte slappna av. Lättast är när han sover, då vet jag att han är helt lugn och nöjd. Men det har säkert med allt nytt och göra. Vet inte hur man gör och man blir osäker på sig själv. Det kommer väl det också.
Just nu vill jag mest ha honom i närheten hela tiden, så att jag vet att allt är bra.
Men det går sakta framåt............

Kommentarer

  • Linda Vestergaard säger:

    Älskar den första bilden på Isaac...vilken guldklimp han e...när jag ser kortet vill jag bara krama om honom!!!!

    2009-08-01 | 15:31:30
    Bloggadress: http://lindizzzgumman.blogg.se/
  • Lotta säger:

    Han är sååå söt!! ser ut som om han har fått din hårfärg nilla! fast jag vet juh inte riktigt vad jonas har för färg!! Många kramar till familjen!!!

    2009-08-01 | 17:04:56
  • Bea säger:

    Jättefina bilder! Skönt att du tycker att det börjar kännas bättre. Jag märkte inte mycket av det när ni var här, ni verkade som om ni var vana vid honom och hans ljud. =)

    2009-08-03 | 17:53:27
    Bloggadress: http://famgranath.blogspot.com

Kommentera inlägget här: