GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Söndag!

Kategori: Allmänt

Pysslat i trädgården hela dagen. Har dock inte hunnit med allt, har ju så stor trädgård.
Eller så är jag alldeles för noggrann. Skall göras ordentligt när man gör det. Så det blir en liten sväng till på torsdag.

Nu är jag stel som en pinne i hela kroppen. Är ju inte gjord för att pilla ogräs just nu.

Lite bilder på vad jag gjort:

Stor gul ros blandad med svart clematis

Mina nyckelpigor. De små plantorna är 2 julrosor som vi fått av grannen.

Ja mamma, du ser rätt!




Tanken är att detta skall bli broccoli



Tar och avslutar med en magbild:
Vecka 28+2

Kommentarer

  • Bea säger:

    Så fint det ser ut!! Vilken härlig trädgård ni har!

    2009-05-18 | 09:01:28
    Bloggadress: http://famgranath.blogspot.com
  • Maggan säger:

    Hej Nilla!

    Tagetes är ett ålderstecken. Ha ha du har väl aldrig gillat dom blommorna, Magen växer rejält.

    va fint ni har det i er trädgård.

    Kram

    Maggan

    2009-05-18 | 19:32:01
  • Linda säger:

    "bullen" bara växer!

    2009-06-03 | 13:11:13

Kommentera inlägget här: