GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Tisdag

Kategori: Allmänt

Barnmorskan igår. Allt verkar bra. Hjärtslagen låg på138 denna gång också. Magen hade växt 2 cm till 30 cm. Så nu är jag uppe på den övre kurvan igen. Fick vara smal i 2 veckor ialla fall.

Massa tjafs med försäkringskassan. De vill ha en massa kompletterande uppgifter innan de kan behandla klart mitt ärende. Men i brevet stod det att jag kan vara beredd på att det inte godkänns. Känns hopplöst! Varför skall de tjfsa om ynkliga 25%. Att de orkar. Har bett chefen skriva till dem om mina arbetsuppgifter och varför jag inte kan få andra arbetsuppgifter. Samt att läkaren skall skriva bättre sjukintyg. Sen är det bara att hålla tummarna.

Foglossningarna har dock lugnat ner sig. Men det kan de ju göra innan de blir värre igen. Men det känns bra att inte gunga som en anka just nu. Däremot går jag väldigt långsamt när jag går.
Foten däremot ser värre ut. Igår var den enorm när jag kom hem från jobb. Så nu har jag köpt en "jätte fin" strumpa till den. Hoppas att det håller svullnaden nere.

Nu skall jag gå och hämta Demi. Han är tydligen hos farmos och farfar, trots att han inte skulle det egentligen. Men det har kanske blivit något fel, jag kan ju ha skrivit fel i smset till dem.

Sen dax för kvällsmöte på jobb, mer info om framtiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: