GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Underbar dag!

Kategori: Allmänt

Vilket underbart väder! Riktigt varmt och gott.
Har pysslat lite ute. Kanske inte det som var tanken idag, men när vi satt och åt frukost ute såg jag en råtta som sprang från sopskjulet och under trädäcket. Måste ialla fall ha varit en råtta, den var för stor för att vara en mus. Tyckte väl att det var konstigt igår när vi hittade en yoghurtförpackning som var väldigt fint söndertuggad.
Så idag har Jonas tömt hela sopskjulet och städat där. Själv tog jag på framsidan.

Men vi har även suttit en stund i solen och slöat.

Igår firade vi vår första bröllopsdag! Jag överraskade Jonas med en ostbricka.
På kvällen bjöd han mig på middag på Skogsbrynet här i Lerberget. En mysig resturang som ligger nere vid havet.
Blev en jätte god trerätters. Vitlöksbröd, kyckling med baconsteket potatis och cheesecake med passionsfrukt till mig. Jonas åt bruchetta, gorgonzolafylld oxfile med potatis och chockladkaka.
Jätte gott! Gå dit om ni har möjlighet!

STROT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA MAMMA PÅ MORSDAG! DU ÄR GULD VÄRD! KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: