GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Fredag igen...

Kategori: Allmänt

Veckorna susar förbi. Har nog vant mig vid att vara hemma. Dock är det dax att börja fundera på hur vi skall göra med föräldraledigheten. Snart dax för mig att ge besked på jobb hur vi vill ha det. hmmmmm....

I tisdags var det dax för babysång igen. Isaac hänger med mer och mer för varje gång. Han gillar sång.Övar vändningar.

I onsdags tog vi det lite lugnt. Jag var iväg på kvällen på möte med de nya ägarna till apoteket.
Verkar bli bra. De nya ägarna heter Medstop. Verkar vara väl förberedda på de hela och verkar ha bra tankar på hur de vill ha det. De är redan på gång med egna varor, skyltar och data program. Vi får väl se hur det blir. De tar över i mitten av januari är det tänkt.
Medans jag var på möte var Jonas, Isaac och Demi hemma och myste. Verkar som det gick ganska så bra. Jonas gav det ett betyg 7 på en skala av 10.

Kelar med nallen Agge! Han gillar verkligen den.

Börjar köra lite i gåstolen

Igår var jag i Helsingborg och gjorde lite ärenden. Pojkarna var hos farmor och farfar.
Hann få undan en del, lite julklappar och annat smått som behövdes handlas.

Idag har vi än så länge tagit det lugnt!
Köpte en nattlampa till Isaac. Verkar som han inte gillar när det är mörkt i bilen eller i vagnen. Så denna kan han ha med sig. Och han verkar gilla den, är mjuk, så den är gosig att kela med.

Till sist vill jag ge en stor kram till familjen Granath som ligger på sjukhuset med lilla Leo!

Tänker på er!

Kommentarer

  • Joakim Granath säger:

    Tack så mycket för att ni tänker på oss. Ni är underbara. Kram

    2009-11-27 | 20:25:35
  • Nettan säger:

    När det är dax för dagis så finns det e bra dagis i viken....montessori,Lilla gul heter det.Barn från 1 år är välkomna.

    Kan varmt rekomendera det

    2009-11-28 | 15:34:22
    Bloggadress: http://tokigafamiljen.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Sån nattlampa har vi oxå, fast grön, jättebra. Ses på tisdag!

    2009-11-28 | 17:12:04
    Bloggadress: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: