GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Dax för ny vecka igen

Kategori: Allmänt

Så har helgen gått igen.
I fredags var Jennie, Jonas och lilla Elvira över.
Vi beställde pizza och satt och snackade skit. Riktigt trevligt!

Mystid.

Ser fundersam ut.

Lördagen bestod av pyssel här hemma. Jonas i hallen och jag gick och småplockade lite överallt. Finns alltid något att plocka med. Konstigt egentligen!
Eva och Agaton var och hälsade på en sväng. Åt kladdis och snackade.
Jag, Isaac och Demi hann med en långrunda också.
På kvällen såg vi en Wallanderfilm- Prästen Inget bra alls.

Leker lite med kameran

Igår var på City Gross i Hyllinge och handlade en massa till nästa helg.
Demi och Isaac var hos Jonas föräldrar. Gick jätte bra denna gång också

Snygg stil! Powernap på förmiddagen

Idag har vi varit på kyrkis. Fullt ös som vanligt på måndagar. Så efter kyrkis blev det en promenad till Viken. Isaac sov gott i vagnen.

Sover en liten sväng på soffan innan jag kör igång.

För just nu vet han inte vad han vill. Inte hungrig, inte trött, inget i blöjan. Men något är fel. Skall se om vi kan lyckas baka lite.

Imorgon är det dax för läkarbesök med min fot. Får se vad han tycker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: