GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Helgen som blåste bort.........

Kategori: Allmänt

Ja, det kan man lugnt säga. Har varit full storm i flera dagar. Släng sedan in regn i det. Hur trist som helst!

Glömde så klart att handla ersättning i fredags, så det fick bli en tur igen till affären. Gav ersättning igår kväll och det funkade. Jonas fick ge honom det. Sen sov han gott i nästan 6 timmar. Så det kommer vi fortsätta med på kvällarna.

I lördags hade vi gäster här, familjen Malvander. Trevligt! Emma och ungarna gick vid 22, Liam var trött.
Vid 24 gick jag och la mig. Kristian gick hem vid 3-4 tiden.

Pappa gillar min tröja. En blå cykel, likadan som hans.


Dukat och klart, väntar på gästerna.

-Kommer inte Kristian snart?
Demi väntar och längtar efter sin favvo.


Orkade inte vara vaken längre.

Grillat så klart!


Gosig jacka med vantar och tossor. Byxor med tröja och en bitring.


Igår gjorde vi inte. Det var full storm. Så vi hade en riktigt söndag. Slöa i soffan och promenad med Demi.

Gympapass i pyjamas innan badet. Man skall ju bada efter träning.

Än kan han inte hoppa på pappas mage, men det kommer.

Men kul är det att sitta där.

Idag tog vi en snabb sväng till kyrkis.


Nu är det snart dax för en promenad i blåsten. Har lugnat ner sig lite,men det är fortfarande halv storm.
Pratade med läkaren från sjukhuset. Hon ville ha ett sista samtal ang hans salamisjuka. Men nu avslutar hon fallet, eftersom att han inte haft mer prickar.
Alla dessa bilder är tagna med Jonas gamla kamera. Jag skall lära mig den, men kör på autoinställning än. Sen kan jag kanske utveckla mig. Lite i taget.

Kram

Kommentarer

  • Bea (Max & Leos mamma) säger:

    Jättefina bilder! Skoj att se att kläderna kommer till användning. Såg söte Isaac i HD idag. =)

    2009-10-06 | 16:07:14
    Bloggadress: http://famgranath.blogspot.com

Kommentera inlägget här: