GunillasLiv

Mitt liv och vardag

I tidningen idag

Kategori: Allmänt

Men först om gårdagen. Blev att vi tog en ordentlig promenad. Gick in till fröhandeln i Höganäs där vi handlade lite gott till Demi. Han var så duktig när vi gick nämligen. Gick längst havet in och på ¨baksidan¨ hem. Tog 2 timmar.
Blåste tyvärr en massa.

Påklädd för stormen. Sov gott i vagnen under hela rundan.

Kvällen var lite jobbig, en massa skrik. Gav ersättning, men han ville bara ha 75 ml. Fortsatte sen skrika tills han fick sutta. Tog 5 sekunder, sen sov han. Och gjorde det i 4 timmar, då han åt lite igen och som gott i 5 timmar.
Ikväll har jag än inte gett någon ersättning. Han verkar nöjd för tillfället och sover i mitt knä. Behöver haningen ersättning så behöver han inte.


Blommor till min älskling!


Pappa visar bilden i tidningen för Isaac. Tyvärr har den inte kommit ut på nätet än.

Blev en kortare rundan med Demi idag, en timme cirka.
Sen kom målaren och fixade lite i taket i badrummet. Han kommer imorgon igen.

Imorgon är det dax för mamma-grupp träff hemma hos en av mammorna. Skall bli trevligt!

Myrornas krig på min tröja.

Natti på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: