GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Sittsår.............

Kategori: Allmänt

..........är vad jag snart får. Sitter är det enda som jag gör känns det som. Det går 2-3 timmar mellan varje amning, men om jag inte har honom i knät skriker han.
Har dock kommit ut på 1 timmes promenad varje eftermiddag. Han somnar i vagnen. Men så fort vi kommer in och vagnen stannar, så vaknar han.
Hade varit så skönt om han bara ville sitta lite i babysittern eller i babygymmet. Är inte många minuter åt gången och då skall jag sitta sidan om hela tiden.
Jag vet att man skall njuta, men liten stund. Förmiddagarna är lite bättre, får ialla fall duscha.
Ja, det var dagens gnäll.

Haft målaren här 2 tidiga morgnar. Kommer imorgon igen. Han fixar taket i badrummet.

Igår var vi hos Jeanette och Ludvig i mammagruppen på frukost. Mysigt ovh väldigt trevligt!

Mamma och pappa har åkt till Turkiet. Första gången för mamma i flygplan. Men det hade gått bra. Hoppas de får en bra semester. Lite sol och värme hade inte varit fel.


Ser lurig ut! Vad är på gång?

Hmmmmmmmmm

Kanske.......

Nu känns det bra.
Blöjbytedax!

Lite nostalgi- fem myror pyjamas


Idag blev det lille Skutt på  tröjan

Har fått läst lite de sista dagarna. Har plöjt igenom Grottbjörnens folk och skall börja på Hästarnas dal. Tyckte att det var dax att gå igenom dem igen. Är så himla bra.
Skall nu försöka göra lite mat. Får se om liten går med på det.

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Vi har inte varit många minuter från soffan idag heller.. Snart helg, skönt att va 2 då.



    Snygg pyjamas!

    2009-10-08 | 17:40:43
    Bloggadress: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: