GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Sova ut

Kategori: Allmänt

Ja, det fick jag göra något så när. Isaac åt vid halv tre och halv sex inatt. Låg sedan och snackade i nästan 2 timmar. Så vid halv åtta somnade vi om och sov till nästan tio.
Så skönt! Ingen målare, så jag behövde inte stiga upp.
Han har legat i sjalen i nästan tre timmar i eftermiddag, sovit en stor del av tiden.
Så då fick jag fixat på ovanvåningen samt förbereda allt till middagen innan det var dax för amning igen.

Jonas har rivit ner hela hallen. Lättare att sätta ny gips istället för att bredspackla. Imorgon skall han handla nya skivor och annat till hallen.
Tyvärr kan jag inte hjälpa till, eftersom att Isaac vill vara med hela tiden.
Förhoppningsvis kan jag hjälpa till och måla sen när det blir dax för det.



Nu ligger Isaac och småsuttar. Håller på att somna hoppas jag.
Jonas ligger i badet för att bli av med allt byggdamm.
Sen skall vi se lite film är tanken. Blir Johan Falk. Började se den ena igår, men det blev lite strul med filmen, så vi fortsätter idag. Bra filmer!

Jakob Eklund som Johan Falk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: