GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Tisdag.........

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt idag igen. Liten vill snacka efter 05.30.
Så innan 8 var vi ute med Demi.
Kallt som bara den.
Sen blev det mycket soffläge, Isaac ville bara kela och gosa.
Vid 13.30 kom Jonas föräldrar och hämtade Isaac och Demi. De skulle vara barnvakter.
Läskigt att lämna bort Isaac, men det gick jätte bra. De var ute på en lång promenad och sen dosade de tillsammans alla 4.
Själv var jag på besiktning hos barnmorskan. Dax för återkontroll. Allt gick bra, satt där det skulle.
Hann även med en sväng hos frissan. Blev ok. Inte riktigt som jag tänkt mig, men det duger. Ungefär som innan, men lite kortare.

Laddar inför barnvakterna.

Ombytt för natten.

Just nu ligger han i mitt knä och suger på sin napp. Verkar nöjd, vill inte ha någon ersättning. Så jag täknar med en amning innan jag somnar. Men det är ok, för då sover han gott några timmar.
Kyrkis imorgon? Funderar på det.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: