GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Helgen i Dalby

Kategori: Allmänt

Körde ner till Dalby i fredags. Gick bra, Isaac surade bara till någon gång.
Blev lite liv i luckan när jag fick stanna för att snabbtanka. Då tjöt både Isaac och Demi. Men de lugnade ner sig när jag började köra igen.
Jonas cyklade ner till Dalby. Tog bara tre timmar. Riktigt bra tid. Och då var han inom cykelcity också.


Mormor och Morfar shoppat leksaker.
av Jytte och Bent

På lördagen blev det en promenad upp till mormor och morfar. Skönt att se morfar hemma igen. Men det märks att det hela har tagit hårt på honom, han har blivit smalare och är väldigt trött.
Men det går på rätt håll sakta men säkert!

På kvällen var det dax för 1-års kalas för busan Tova.

Tovas present från oss.
http://www.alskadehjartegryn.blogspot.com/

Jag tog tyvärr inga bilder med min kamera på kalaset. Tanken var nu att jag skulle lägga in bilder som Jonas tagit, men de verkar vara för stora. Länkar till hans fotoalbum istället.
http://picasaweb.google.se/JonteHenriksson/Tova1ArsKalasRedigerat#


Trött Isaac efter kalaset

På söndagen var det dax för hemfärd igen. Jonas cyklade hem, så vi andra körde. Gick väl lite sämre, mer skrik denna gång.
Först hann Linda och Tova komma på besök en sväng.




av familjen Anderberg
Av Ronny, Linda och Tova

Snacka om att Isaac och Tova är bortskämda. Paket hela tiden. Men roligt är det.

Blir nog en uppdatering till sedan. Blir promenad till Höganäs och bvc besök i eftermiddag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: